Een website die goed in elkaar zit, gestructureerde pagina's en content waarmee je beter gevonden wordt in de zoekmachines.
Zoekmachines zijn de de vraag-en-antwoordmachines voor alle doelgroepen. Wanneer er wordt gezocht naar onderwerpen of oplossingen die jouw bedrijf biedt, wil jij degene zijn die gevonden wordt. Met slimme optimalisaties zorgen we ervoor dat jouw website zichtbaar is op het juiste moment.
Wanneer je voor een relevante zoekopdracht op de eerste plaats staat, is de kans ruim 40% dat zoekers doorklikken. Sta je lager op de pagina met zoekresultaten, kan dit zakken tot minder dan 2%. Het is dus zeker de moeite waard om te investeren in goede vindbaarheid van jouw website.
SEO is geen quick-win. Wil je morgen al bovenaan staan? Kijk dan naar adverteren in Google (SEA). Met zoekmachine optimalisatie werk je constant aan optimalisaties aan je website, ontdek je relevante zoekwoorden en schrijf je hiervoor content. Daarnaast moet je ervoor zorgen dat je website technisch goed in elkaar zit. Met SEO bouw je doorlopend aan je autoriteit, alleen zo bereik je duurzaam resultaat.
Content speelt een grote rol bij de vindbaarheid van jouw website. Niet alleen gevonden worden, maar ook, boeien en binden. Lees meer over content marketing.
Er zijn verschillende tools die je helpen bij jouw SEO. Een gratis tool voor meer inzicht in relevante zoekwoorden en de prestaties van jouw website is Search Console. Ben je op zoek naar een meer diepgaande oplossing, kijk dan naar een tool als Semrush. hiermee voer je makkelijk zoekwoorden onderzoek uit, analyseer je concurrenten, resultaten en veel meer. Ik help je bij het opzetten van de beste tools en het maximale eruit te halen.
Benieuwd naar de kansen voor jouw organisatie op SEO vlak? Ik ga graag met je in gesprek.
Als freelancer werk ik graag op een persoonlijke manier met je samen. Dat begint met een goede persoonlijke kennismaking.
Het is altijd fijn om te weten met wie je gaat samenwerken. Tijdens de kennismaking kijken we of mijn expertise aansluit op jouw doelen en ambities. Maar ook of een persoonlijke samenwerking goed voelt.
Meteen iets plannen? Neem contact op via de contactpagina.
Na onze kennismaking duiken we in jouw doelen en ambities en vragen ons af: Wanneer zijn we tevreden? Op basis van deze kick-off kom ik met een kick-ass voorstel.
Zijn we het eens over de aanpak? Dan gaan we aan de slag. We overleggen wat we van elkaar nodig hebben en plannen tussentijdse updates. Zo blijven we op dezelfde golflengte en kunnen we op tijd bijsturen.
Doelen behaald, campagne gelanceerd of project afgerond? We kijken terug op onze samenwerking, of doen dit zo nodig tussentijds.
Na een geslaagde samenwerking kijken we welke kansen er nog meer liggen voor jouw bedrijf.
De mogelijkheden voor jouw bedrijf op een rijtje