Data goed verzameld en de relevante KPI's op een plek. Krijg met een dashboard op maat gemakkelijk overzicht.
Je verzamelt vaak meer data dan je denkt, maar schakelt tussen verschillende systemen om een totaalplaatje te zien.
Met een dashboard op maat heb je alle relevante data op een plek. Zo bespaar je tijd op periodieke rapportages.
Je website, zoekmachines, social media en veel meer. Er zijn verschillende plekken waar data te verzamelen valt. Samen kijken we welke data relevant is voor jouw marketinginzet. Ook kijken we of een marketingrapportage die je normaal handmatig maakt, in de vorm van een dashboard mogelijk is.
Samen kijken we via welke platforms we jouw data gaan verzamelen. Denk aan tools zoals Google Analytics, Search Console en Microsoft Clarity, die je veel input kunnen geven. Als alle nodige databronnen zijn ingesteld en goed meten, gebruiken we deze data als input voor jouw dashboard.
Jouw dashboard wordt gemaakt in Looker Studio (voorheen Google Data Studio). Met dit platform leg je een sterke basis voor jouw datavisualsatie. Dankzij de verschillende gratis en betaalbare koppelingen een goede eerste stap voor bedrijven zonder dashboard.
Samen centraliseren we jouw data en zetten we de belangrijkste KPI's in een maatwerk dashboard. Ik ga graag met je in gesprek over de mogelijkheden.
Als freelancer werk ik graag op een persoonlijke manier met je samen. Dat begint met een goede persoonlijke kennismaking.
Het is altijd fijn om te weten met wie je gaat samenwerken. Tijdens de kennismaking kijken we of mijn expertise aansluit op jouw doelen en ambities. Maar ook of een persoonlijke samenwerking goed voelt.
Meteen iets plannen? Neem contact op via de contactpagina.
Na onze kennismaking duiken we in jouw doelen en ambities en vragen ons af: Wanneer zijn we tevreden? Op basis van deze kick-off kom ik met een kick-ass voorstel.
Zijn we het eens over de aanpak? Dan gaan we aan de slag. We overleggen wat we van elkaar nodig hebben en plannen tussentijdse updates. Zo blijven we op dezelfde golflengte en kunnen we op tijd bijsturen.
Doelen behaald, campagne gelanceerd of project afgerond? We kijken terug op onze samenwerking, of doen dit zo nodig tussentijds.
Na een geslaagde samenwerking kijken we welke kansen er nog meer liggen voor jouw bedrijf.
De mogelijkheden voor jouw bedrijf op een rijtje