Richt campagnes op functietitels, industrieën, werkervaring en veel meer. Bereik jouw zakelijke doelgroep op het grootste professionele netwerk.
Een zakelijk platform met 5,5 miljoen Nederlandse gebruikers. LinkedIn is de perfecte plek om te adverteren voor B2B-bedrijven die een zakelijke doelgroep willen bereiken.
Met de uiteenlopende targeting mogelijkheden en diverse advertentietypes, is LinkedIn voor veel advertentiedoelen geschikt.
LinkedIn biedt verschillende advertentietypes voor jouw doelstellingen. Voor bereik en bekendheid, overweging en interactie tot leads en sollicitanten. Voor iedere marketingdoelstelling is er een advertentie- en campagnetype dat helpt om jouw doelen te behalen.
Profielen op LinkedIn zijn rijk aan data over het werkveld en carrière van gebruikers. Veel van deze variabelen zijn in te zetten om jouw campagnedoelgroep samen te stellen, denk hierbij aan bedrijfskenmerken als branche, connecties, bedrijfstak, bedrijfsgrootte en omzet. Of persoonskenmerken als opleiding, ervaring, functie, senioriteit en veel meer.
Met de Linkedin Insight tag maak je niet alleen conversies uit jouw campagnes meetbaar, maar maak je ook gemakkelijk retargetting groepen van website bezoekers op basis van eerder bezochte pagina's. Heb je eigen data en een lijst met bedrijven of contactpersonen die je wilt bereiken via LinkedIn? Dan kun je lijsten uploaden voor gerichte targetting.
Als Certified Marketing Insider met de Linkedin basics, content en strategie certificeringen onder mijn arm, weet ik de weg op LinkedIn.
Samen kijken we of LinkedIn een plek verdient in jouw media mix en denken we gerichte campagnes uit met resultaat.
Benieuwd welke kansen LinkedIn biedt voor jouw bedrijf? Ik ga graag met je in gesprek.
Als freelancer werk ik graag op een persoonlijke manier met je samen. Dat begint met een goede persoonlijke kennismaking.
Het is altijd fijn om te weten met wie je gaat samenwerken. Tijdens de kennismaking kijken we of mijn expertise aansluit op jouw doelen en ambities. Maar ook of een persoonlijke samenwerking goed voelt.
Meteen iets plannen? Neem contact op via de contactpagina.
Na onze kennismaking duiken we in jouw doelen en ambities en vragen ons af: Wanneer zijn we tevreden? Op basis van deze kick-off kom ik met een kick-ass voorstel.
Zijn we het eens over de aanpak? Dan gaan we aan de slag. We overleggen wat we van elkaar nodig hebben en plannen tussentijdse updates. Zo blijven we op dezelfde golflengte en kunnen we op tijd bijsturen.
Doelen behaald, campagne gelanceerd of project afgerond? We kijken terug op onze samenwerking, of doen dit zo nodig tussentijds.
Na een geslaagde samenwerking kijken we welke kansen er nog meer liggen voor jouw bedrijf.
De mogelijkheden voor jouw bedrijf op een rijtje