Maak content niet alleen om gelezen te worden, maar om te informeren, inspireren en aan te zetten tot actie.
Bij effectieve content draait alles om de juiste boodschap, op het juiste moment en op de juiste plaats. Of het nu gaat om webpagina's, advertenties, blogs of social media berichten.
Een goed verhaal ligt aan de basis van effectieve marketing, er is dus geen bedrijf dat aan content marketing ontkomt. Maar content is meer dan het vertellen van jouw verhaal, de manier waarop je iets vertelt is minstens zo belangrijk. Met een consistente contentstrategie blijf je op het netvlies van jouw doelgroep.
Een tekst op jouw website moet niet alleen fijn en goed leesbaar zijn voor bezoekers, maar ook vindbaar zijn in zoekmachines. Bij content creatie hou ik rekening met zoekmachine optimalisatie (SEO), zonder dat dit ten koste gaat van de inhoud en creativiteit.
Soms is een webpagina niet genoeg. Denk aan e-books, whitepapers, flyers of zelfs je visitekaartje. Misschien zelfs interactieve content als digitale scans en quizzen. Welke vorm het beste past bij jouw boodschap, bepalen we samen.
Jouw verhaal laat zich in meer vormen gieten dan alleen op papier of statisch op een scherm. Denk aan interactieve vormen van content zoals een quiz of scan met dynamische uitkomsten. Of grafische content zoals advertentievisuals, infographics, modellen en veel meer.
Ik denk met je mee over de beste vorm waarin jouw verhaal tot zijn recht komt.
Benieuwd naar de mogelijkheden van dynamische, interactieve en SEO-proof content? Ik ga graag met je in gesprek.
Als freelancer werk ik graag op een persoonlijke manier met je samen. Dat begint met een goede persoonlijke kennismaking.
Het is altijd fijn om te weten met wie je gaat samenwerken. Tijdens de kennismaking kijken we of mijn expertise aansluit op jouw doelen en ambities. Maar ook of een persoonlijke samenwerking goed voelt.
Meteen iets plannen? Neem contact op via de contactpagina.
Na onze kennismaking duiken we in jouw doelen en ambities en vragen ons af: Wanneer zijn we tevreden? Op basis van deze kick-off kom ik met een kick-ass voorstel.
Zijn we het eens over de aanpak? Dan gaan we aan de slag. We overleggen wat we van elkaar nodig hebben en plannen tussentijdse updates. Zo blijven we op dezelfde golflengte en kunnen we op tijd bijsturen.
Doelen behaald, campagne gelanceerd of project afgerond? We kijken terug op onze samenwerking, of doen dit zo nodig tussentijds.
Na een geslaagde samenwerking kijken we welke kansen er nog meer liggen voor jouw bedrijf.
De mogelijkheden voor jouw bedrijf op een rijtje