Word vindbaar bij relevante zoekopdrachten van jouw doelgroep. Met campagnes in Google ben je zichtbaar op het juiste moment.
Je wilt vindbaar zijn op het moment dat jouw doelgroep zoekt met relevante zoektermen. Zichtbaar zijn op het juiste moment? Zet SEA (Search Engine Advertising) in via Google Ads.
Met adverteren in Google (SEA) heb je invloed op de zoekopdrachten waarbij je wordt gevonden. Maar ook wanneer je vindbaar bent, door welke doelgroep en op welke geografische locaties jouw advertenties zichtbaar zijn.
In tegenstelling tot SEO (zoekmachine optimalisatie) heb je direct invloed op hoeveel je zichtbaar bent en hoe jouw aanbod wordt weergegeven in Google.
Google Ads biedt naast zoekwoorden targetting, ook mogelijkheden voor display en video advertenties. Geschikt voor campagnes die focussen op een groot bereik of voor het inzetten van remarketing.
Ook in de zoekmachine van Microsoft kun je adverteren op een vergelijkbare manier. Het marktaandeel is een stuk kleiner, maar kan een kans bieden. Als de concurrentie lager is, betaal je over het algemeen minder.
Nog een kans voor B2B: voor veel bedrijven is Microsoft de standaard en worden de Edge browser met Bing als standaard zoekmachine geleverd. Het is hierom niet vreemd dat het kleine marktaandeel van Bing al een tijdje groeit.
We beginnen met een nulmeting en bepalen je doelen. Zo kijken we ook of Google Ads past in jouw media mix.
We zetten je account op en richten de campagnes in die relevant zijn voor jouw doelstellingen. Tussentijds help ik bij optimalisaties en blijf je op de hoogte via je eigen maatwerk Google Ads dashboard.
Benieuwd welke kansen er liggen voor jouw organisatie bij de inzet van Google Ads? Ik ga graag met je in gesprek.
Als freelancer werk ik graag op een persoonlijke manier met je samen. Dat begint met een goede persoonlijke kennismaking.
Het is altijd fijn om te weten met wie je gaat samenwerken. Tijdens de kennismaking kijken we of mijn expertise aansluit op jouw doelen en ambities. Maar ook of een persoonlijke samenwerking goed voelt.
Meteen iets plannen? Neem contact op via de contactpagina.
Na onze kennismaking duiken we in jouw doelen en ambities en vragen ons af: Wanneer zijn we tevreden? Op basis van deze kick-off kom ik met een kick-ass voorstel.
Zijn we het eens over de aanpak? Dan gaan we aan de slag. We overleggen wat we van elkaar nodig hebben en plannen tussentijdse updates. Zo blijven we op dezelfde golflengte en kunnen we op tijd bijsturen.
Doelen behaald, campagne gelanceerd of project afgerond? We kijken terug op onze samenwerking, of doen dit zo nodig tussentijds.
Na een geslaagde samenwerking kijken we welke kansen er nog meer liggen voor jouw bedrijf.
De mogelijkheden voor jouw bedrijf