Deel kennis en werk aan klantrelaties met gepersonaliseerde e-mails voor maatwerk segmenten. Een effectief kanaal voor zowel bestaande als potentiële klanten.
E-mail is zakelijk nog steeds een van de meest gebruikte communicatiemiddelen en verdient zeker een plaats in jouw B2B-marketingmix.
Bouw aan vertrouwen, deel kennis en automatiseer interacties. Zo blijf je bij nieuwe en bestaande klanten op de radar.
De bekendste vorm van e-mail marketing is de nieuwsbrief, een periodieke e-mail waarin je kennis of aanbiedingen verstuurt. Ook kun je het praktischer inzetten, denk bijvoorbeeld aan een onboarding, eventuitnodigingen of een klanttevredenheidsonderzoek.
Er valt ontzettend veel te halen uit e-mail. Met dynamische inhoud, personalisatie op basis van voorkeuren, data en gedrag. E-mail is en blijft zakelijk een sterk en effectief kanaal om in contact te blijven en je doelgroep aan jouw organisatie te binden.
Met e-mail marketing automation verstuur je geautomatiseerd berichten op basis van data of bezoekersgedrag op jouw website. Denk bijvoorbeeld aan een e-mailreeks na het invullen van een formulier of een meerdelige e-mail serie voor onboarding of kennisdeling. Maar soms zit het hem ook in iets kleins zoals een felicitatie op de verjaardag van jouw klanten.
Formulieren op jouw website koppel je aan jouw e-mailsysteem, wij gebruiken Mail+ van Spotler. Op basis van een ingevuld formulier kun je geautomatiseerde e-mails versturen en gegevens van jouw klanten en leads verzamelen en bijwerken.
Voor e-mailmarketing werken wij met Mail+ van Spotler. Software die fijn in gebruik is en compleet met modules voor landingspagina's, formulieren en rapportages.
Met Mail+ Automation bouw je e-mails met dynamische content en geautomatiseerde campagnes. Ook is het mogelijk om jouw CRM-systeem te koppelen aan het CRM in Spotler.
Beginnen met e-mailmarketing of ontdekken welke kansen er liggen voor voor het volgende niveau? Ik ga graag met je in gesprek.
Als freelancer werk ik graag op een persoonlijke manier met je samen. Dat begint met een goede persoonlijke kennismaking.
Het is altijd fijn om te weten met wie je gaat samenwerken. Tijdens de kennismaking kijken we of mijn expertise aansluit op jouw doelen en ambities. Maar ook of een persoonlijke samenwerking goed voelt.
Meteen iets plannen? Neem contact op via de contactpagina.
Na onze kennismaking duiken we in jouw doelen en ambities en vragen ons af: Wanneer zijn we tevreden? Op basis van deze kick-off kom ik met een kick-ass voorstel.
Zijn we het eens over de aanpak? Dan gaan we aan de slag. We overleggen wat we van elkaar nodig hebben en plannen tussentijdse updates. Zo blijven we op dezelfde golflengte en kunnen we op tijd bijsturen.
Doelen behaald, campagne gelanceerd of project afgerond? We kijken terug op onze samenwerking, of doen dit zo nodig tussentijds.
Na een geslaagde samenwerking kijken we welke kansen er nog meer liggen voor jouw bedrijf.
De mogelijkheden voor jouw bedrijf op een rijtje