Blijf op de radar van jouw doelgroep. Word top of mind en verander jouw publiek en volgers in fans van jouw merk.
Met een grote groep volgers en een goed verhaal kun je efficiënt en relatief goedkoop fans maken van volgers. Maar met een volle agenda schiet de planning er nog wel eens bij in en kom je niet verder dan goede ideeën op papier. Laat mij je helpen dit proces te optimaliseren.
Kwaliteit over kwantiteit, maar het liefste hand in hand. Met een goede planning, slim hergebruiken van content en geautomatiseerd publiceren van berichten, kunnen we heel snel een maand of zelfs kwartaal vullen met leuke en informatieve berichten. Zo wordt het beheer van jouw social media accounts makkelijker.
Wanneer je de aandacht hebt van jouw publiek en volgers, wil je wel herkenbaar zijn. Op basis van de bericht eigenschappen van ieder medium stellen we makkelijk te gebruiken templates op. Zo stel je efficiënt berichten op, zonder in te leveren op herkenbaarheid van jouw merk.
Ik ondersteun je bij het maken en plannen van berichten voor de meest bekende social media platforms. Met het gebruik van de Adobe Suite werk je in herkenbare templates en plan je jouw posts over verschillende platforms.
Benieuwd hoe jouw organisatie social media efficiënter in kan zetten? Ik ga graag met je in gesprek.
Als freelancer werk ik graag op een persoonlijke manier met je samen. Dat begint met een goede persoonlijke kennismaking.
Het is altijd fijn om te weten met wie je gaat samenwerken. Tijdens de kennismaking kijken we of mijn expertise aansluit op jouw doelen en ambities. Maar ook of een persoonlijke samenwerking goed voelt.
Meteen iets plannen? Neem contact op via de contactpagina.
Na onze kennismaking duiken we in jouw doelen en ambities en vragen ons af: Wanneer zijn we tevreden? Op basis van deze kick-off kom ik met een kick-ass voorstel.
Zijn we het eens over de aanpak? Dan gaan we aan de slag. We overleggen wat we van elkaar nodig hebben en plannen tussentijdse updates. Zo blijven we op dezelfde golflengte en kunnen we op tijd bijsturen.
Doelen behaald, campagne gelanceerd of project afgerond? We kijken terug op onze samenwerking, of doen dit zo nodig tussentijds.
Na een geslaagde samenwerking kijken we welke kansen er nog meer liggen voor jouw bedrijf.
De mogelijkheden voor jouw bedrijf op een rijtje